Black Ops 6 je venku a pro hráče na PC, kteří se snaží dosáhnout optimálního výkonu, je klíčem najít rovnováhu mezi výkonem a vizuální kvalitou. I když většina hráčů může hru hrát bez problémů, někteří se potýkají s poklesy FPS a lagy. Bez ohledu na to, zda máte levnější, střední nebo high-end sestavu, správná nastavení grafiky mohou výrazně ovlivnit plynulost hry a snížit FPS dropy.
Pokud máte problémy s výkonem, podívejte se na následující grafická nastavení pro Black Ops 6, která pomohou stabilizovat FPS a minimalizovat zpoždění. Některá nastavení mohou být subjektivní, takže je doporučujeme přizpůsobit podle specifikací vaší sestavy a osobních preferencí.
Nejlepší grafická nastavení pro optimální výkon v Black Ops 6
Zobrazení (Display)
Nastavení | Možnost |
---|
Režim zobrazení (Display Mode) | Fullscreen Exclusive |
Monitor (Monitor) | Nastavte podle vašeho monitoru |
Zobrazovací adaptér (Display Adapter) | Nastavte podle vašeho GPU |
Obnovovací frekvence (Screen Refresh Rate) | Nastavte na obnovovací frekvenci monitoru |
Rozlišení zobrazení (Display Resolution) | Nastavte podle rozlišení monitoru |
Poměr stran (Aspect Ratio) | Automaticky |
Gamma zobrazení (Display Gamma) | CPU RGB, 2.2 (sRGB) |
Jas (Brightness) | 55 |
NVIDIA Reflex Low Latency | Zapnuto, na + Boost pro CPU-bound případy (On, On + Boost for CPU-bound cases) |
Udržitelnost (Sustainability)
Nastavení | Možnost |
---|
Přednastavení Eco módu (Eco Mode Preset) | Vlastní (Custom) |
V-Sync (Herní režim) (V-Sync (Gameplay)) | Vypnuto (Off) |
V-Sync (Menu) (V-Sync (Menus)) | Vypnuto (Off) |
Limit snímkování (vlastní) (Custom Frame Rate Limit) | Vlastní (Custom) |
Limit snímkování v herním režimu (Gameplay Custom Frame Rate Limit) | Nastavte podle obnovovací frekvence monitoru |
Limit snímkování v menu (Menu Custom Frame Rate Limit) | 60 |
Limit snímkování mimo zobrazení (Out of Focus Custom Frame Rate Limit) | 5 |
Rozlišení renderování v menu (Menu Render Resolution) | Nativní (Native) |
Pozastavení vykreslování hry (Pause Game Rendering) | Vypnuto (Off) |
Režim soustředění (Focused Mode) | 0 |
Vysoký dynamický rozsah (HDR) (High Dynamic Range (HDR)) | Vypnuto (Off) |
Kvalita (Quality)
Nastavení | Možnost |
---|
Grafické přednastavení (Graphic Preset) | Vlastní (Custom) |
Rozlišení renderování (Render Resolution) | 100% |
Dynamické rozlišení (Dynamic Resolution) | Vypnuto (Off) |
Upscaling/ostření (Upscaling/Sharpening) | FIDELITYFX CAS (100) |
Cílové měřítko VRAM (VRAM Scale Target) | 80% |
Variabilní hodnocení stínování (Variable Rating Shading) | Vypnuto (Off) |
NVIDIA DLSS Frame Generation (NVIDIA DLSS Frame Generation) | Vypnuto (Off) |
Rozlišení textur (Texture Resolution) | Velmi nízké (pro nízkonákladové sestavy) |
| Nízké až normální (pro střední až vysoké sestavy) |
Anizotropní texturové filtrování (Texture Filter Anisotropic) | Nízké (pro nízkonákladové sestavy) |
| Normální (pro střední až vysoké sestavy) |
Hloubka ostrosti (Depth of Field) | Vypnuto (Off) |
Úroveň detailů v okolí (Nearby Level of Detail) | Normální (Normal) |
Rozlišení částic (Particle Resolution) | Nízké (pro nízkonákladové sestavy) |
| Normální (pro střední až vysoké sestavy) |
Impulzy střel (Bullet Impacts) | Zapnuto (On) |
Trvalé efekty (Persistent Effects) | Zapnuto (On) |
Kvalita shaderu (Shader Quality) | Nízká (Low) |
Streaming textur na vyžádání (On-Demand Texture Streaming) | Optimalizováno (Optimized) |
Kvalita streamování textur na místní úrovni (Local Texture Streaming Quality) | Nízká (pro nízkonákladové sestavy) |
| Normální (pro střední až vysoké sestavy) |
Kvalita stínů (Shadow Quality) | Normální (Normal) |
Stíny na obrazovce (Screen Space Shadows) | Nízké (pro nízkonákladové až střední sestavy) |
| Vysoké (pro vysoké sestavy) |
Ambientní osvětlení na obrazovce (Screen Space Ambient Lighting) | Nízké (pro nízkonákladové až střední sestavy) |
| Střední až vysoké (pro vysoké sestavy) |
Reflexe na obrazovce (Screen Space Reflections) | Vypnuto (Off) |
Kvalita statických reflexí (Static Reflection Quality) | Nízká (Low) |
Prostředí (Environment)
Nastavení | Možnost |
---|
Tesselace (Tessellation) | Vypnuto (Off) |
Paměť terénu (Terrain Memory) | Maximální (Max) |
Kvalita volumetrických efektů (Volumetric Quality) | Nízká (pro nízkonákladové až střední sestavy) |
| Střední (pro vysoké sestavy) |
Kvalita deferred fyziky (Deferred Physics Quality) | Vypnuto (Off) |
Mřížky počasí (Weather Grid Volumes) | Vypnuto (Off) |
Kvalita vody (Water Quality) | Vypnuto (Off) |
Zobrazení (Display)
Nastavení | Možnost |
---|
Redukce pohybu (Motion Reduction) | Vypnuto (Off) |
Zorný úhel (FOV)
Nastavení | Možnost |
---|
Zorný úhel (FOV) (Field of View) | 110 (můžete nastavit mezi 100-120) |
Zorný úhel při ADS (ADS Field of View) | Ovlivněn (Affected) |
Zorný úhel zbraně (Weapon Field of View) | Široký (Wide) |
Zorný úhel vozidla (Vehicle Field of View) | Široký (Wide) |
Kamera (Camera)
Nastavení | Možnost |
---|
Pohybové rozostření světa (World Motion Blur) | Vypnuto (Off) |
Pohybové rozostření zbraně (Weapon Motion Blur) | Vypnuto (Off) |
Pohyb kamery z první osoby (1st Person Camera Movement) | Nejmenší (50%) (Least 50%) |
Inverzní flashbang (Inverted Flashbang) | Podle preference |
Kamera při seskoku z letadla (Parachute Camera Perspective) | Podle preference |
Tato nastavení vám pomohou dosáhnout nejlepšího výkonu ve hře Black Ops 6 a zároveň si užít plynulý herní zážitek bez zpoždění. Nezapomeňte, že optimální nastavení může záviset na výkonu vašeho PC, takže si je klidně přizpůsobte podle potřeby!
Celkem dobrý ale chtělo by to video spíš.
OdpovědětVymazat